1. במחבת גדולה מחממים את השמן ומטגנים את הבצל עד שהוא הופך לשקוף.
2. מוסיפים את השום והג'ינג'ר ומטגנים לעוד דקה.
3. מוסיפים את קוביות הבקר ומטגנים עד שהן משחימות מכל הצדדים.
4. מוסיפים את רוטב הסויה, חומץ האורז ואבקת הקארי לערבב היטב.
5. מוסיפים את חלב הקוקוס, הצ'ילי האדום והסוכר החום. מערבבים ומביאים לרתיחה.
6. מנמיכים את האש ומבשלים על חום נמוך במשך כשעה וחצי עד שהבקר רך והטעמים נספגים.
7. מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.
8. מגישים חם עם אורז לבן או אטריות ומקשטים בעלי כוסברה טריים.










