1. מחממים את התנור לחום של 200 מעלות צלזיוס.
2. מערבבים בקערה את הדבש, סויה, שמן זית, שום, ג'ינג'ר, רוטב צ'ילי ומיץ לימון עד לקבלת תערובת אחידה.
3. מתבלים את פילה הסלמון במלח ופלפל.
4. מניחים את הפילה בתבנית אפייה ומורחים עליו את תערובת הרוטב באופן שווה.
5. מכניסים לתנור ואופים 15-20 דקות עד שהדג מוכן והטעמים נספגים היטב.
6. מוציאים מהתנור ומקשטים בפרוסות לימון ועלי כוסברה קצוצים.









