1. חממו את שמן הזית במחבת גדולה על חום בינוני.
2. הוסיפו את השום והג'ינג'ר, וטגנו למשך דקה עד שהניחוח עולה.
3. הוסיפו את חלב הקוקוס, רוטב הסויה, הסוכר החום והפלפל צ'ילי, והביאו לרתיחה קלה.
4. הניחו את פילטי הדג ברוטב בשכבה אחת. תבלו במלח ופלפל לפי הטעם.
5. כסו את המחבת ובשלו במשך 10-12 דקות, או עד שהדג מתבשל וניתן להפריד את הבשר בקלות במזלג.
6. הסירו מהאש והוסיפו את מיץ הליים, הכוסברה והבצל הירוק.
7. הגישו חם עם פרוסות ליים לקישוט.









