1. חתכו את הבקר לקוביות בינוניות.
2. חיממו את שמן הזית בסיר כבד וטגנו את הבצל עד להזהבה.
3. הוסיפו את השום והג'ינג'ר וערבבו למשך דקה.
4. הוסיפו את קוביות הבקר וטגנו מכל צד עד שהן מזהיבות.
5. שפכו את היין האדום וערבבו היטב, אפשרו לאלכוהול להתאדות למשך 5 דקות.
6. הוסיפו את ציר הבקר, רכז העגבניות, הדבש והתאנים. ערבבו היטב.
7. הכניסו את ענפי הרוזמרין ותבלו במלח ופלפל לפי הטעם.
8. כסו את הסיר והנמיכו את הלהבה. בשלו על אש נמוכה למשך שעה וחצי עד שעתיים, עד שהבשר רך.
9. הוסיפו פטרוזיליה קצוצה לפני ההגשה.









