1. מחממים את שמן הזית בסיר רחב על אש בינונית-גבוהה. מוסיפים את הבצל ומטגנים עד שהוא מזהיב.
2. מוסיפים את השום ומטגנים עוד דקה.
3. מוסיפים את העגבניות ומבשלים עד שהן מתרככות ומשחררות נוזלים.
4. מוסיפים את הפלפלים החריפים ומערבבים.
5. מוסיפים את הפפריקה, הכמון, הכורכום, המלח והפלפל. מערבבים היטב ומבשלים עוד 5 דקות.
6. מסדרים את פילה הדג מעל הרוטב. מכסים ומבשלים על אש נמוכה כ-15 דקות, או עד שהדג מבושל היטב.
7. מפזרים כוסברה טרייה מעל ומגישים חם.










