1. במחבת גדולה ועמוקה, מחממים את שמן הזית על חום בינוני.
2. מוסיפים את השום והפלפל החריף (אם משתמשים) ומטגנים עד שהשום מתחיל להזהיב.
3. מוסיפים את הכמון והפפריקות ומערבבים היטב.
4. מוסיפים את רסק העגבניות והעגבניות הקצוצות, ומבשלים כ-10 דקות עד שהעגבניות מתרככות ומתחילות להתפרק.
5. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
6. מניחים את פילה הדג ברוטב, מכסים ומבשלים על חום נמוך כ-20 דקות, עד שהדג מבושל לחלוטין.
7. לפני ההגשה, מפזרים מעל את הכוסברה הקצוצה.










