1. מחממים את שמן הזית בסיר גדול ומטגנים את קוביות הבקר עד שהן משחימות מכל הצדדים. מוציאים מהסיר ומניחים בצד.
2. באותו סיר, מוסיפים את הבצלים ומטגנים על אש בינונית עד שהם מושחמים ומקורמלים.
3. מוסיפים את השום ומטגנים לעוד דקה.
4. מחזירים את הבקר לסיר ומוסיפים את השזיפים.
5. מוסיפים את היין האדום, רכז הרימונים, הדבש, המלח, הפלפל ואת ציר הבקר או המים.
6. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש ומבשלים על אש קטנה למשך שעתיים, עד שהבשר רך והטעמים משתלבים יחד.
7. מוסיפים את התימין הקצוץ ומבשלים לעוד 5 דקות.
8. מגישים חם לצד אורז או פירה.









