1. בקערה גדולה, מערבבים את הבקר הטחון עם הבצל, השום, הפטרוזיליה, הכוסברה, הביצה ופירורי הלחם. מתבלים במלח ופלפל ולשים היטב עד שהתערובת אחידה.
2. יוצרים מהתערובת קציצות קטנות ומניחים בצד.
3. מחממים את שמן הזית במחבת גדולה על להבה בינונית ומטגנים את הקציצות עד שהן שחומות מכל הצדדים. מוציאים ומניחים על נייר סופג.
4. להכנת רוטב הפטל: בסיר קטן על להבה בינונית, מכניסים את הפטל, הדבש, החומץ הבלסמי, רוטב הסויה, רסק העגבניות והמלח. מערבבים ומבשלים עד שהרוטב מסמיך.
5. מחזירים את הקציצות למחבת, יוצקים עליהן את רוטב הפטל ומבשלים יחד עוד כ-10 דקות על להבה נמוכה.
6. מגישים את הקציצות חמות, יחד עם אורז לבן או קינואה כמנה צדדית.










