1. מחממים תנור לטמפרטורה של 180 מעלות צלזיוס.
2. שוטפים את עלי הגפן ומייבשים אותם בעדינות.
3. מערבבים בקערה את מיץ התפוזים, שמן הזית, דבש, שום, מלח ופלפל ליצירת מרינדה.
4. משרים את פילטי הסלמון במרינדה למשך 15 דקות.
5. מניחים כל פילט סלמון על 3 עלי גפן ומעט גרידת תפוז. עוטפים את הסלמון בעלים כך שיסגרו היטב.
6. מניחים את פילטי הסלמון העטופים בתבנית אפייה.
7. יוצקים את המרינדה שנותרה מעל הדגים.
8. אופים בתנור במשך 25-30 דקות, עד שהדג מבושל לחלוטין.
9. מפזרים פטרוזיליה קצוצה מעל ומגישים חם.










