1. בקערה קטנה, ערבבו יחד את שמן השומשום, רוטב הסויה, הדבש, מיץ הלימון, השום והג'ינג'ר.
2. הניחו את פילטי הדג בתבנית אפייה ושפכו מעליהם את המרינדה שיצרתם. תנו לדג לספוג את הטעמים כ-10 דקות.
3. חממו תנור ל-200 מעלות צלזיוס.
4. פזרו את השומשום על גבי הפילטים ואפו בתנור במשך 12-15 דקות, או עד שהדג עשוי לגמרי והופך לזהוב קל.
5. הוציאו מהתנור, פזרו מעל את הבצל הירוק והכוסברה.
6. הגישו חם עם תוספת של אורז או ירקות מוקפצים בצד.










