1. בקערה גדולה, מערבבים את הבשר הטחון, הבצל הקצוץ, השום הכתוש, הביצה, פירורי הלחם והצנוברים הקלויים. מתבלים במלח ופלפל.
2. יוצרים קציצות קטנות מהתערובת ומטגנים בשמן זית במחבת על אש בינונית עד שהן משחימות מכל הצדדים.
3. בינתיים, מכינים את הרוטב: במחבת קטנה מחממים את מיץ הרימונים, הדבש והחומץ הבלסמי. מביאים לרתיחה ומבשלים על אש בינונית-נמוכה עד שהרוטב מצטמצם ומסמיך מעט.
4. מסדרים את הקציצות המבושלות על צלחת ומוזגים מעל את רוטב הרימונים.
5. מגישים חם לצד אורז או תוספת אחרת לפי הטעם.










