1. מחממים תנור ל-160 מעלות צלזיוס.
2. מחממים שמן זית בסיר גדול ועמוק המתאים לתנור על אש בינונית-גבוהה.
3. מתבלים את הבשר במלח ופלפל ומשחימים אותו מכל הצדדים בסיר. מוציאים את הבשר מהסיר ומניחים בצד.
4. באותו סיר, מוסיפים את הבצלים ומטגנים עד שהם מתחילים להיות שקופים.
5. מוסיפים את השום והגזר וממשיכים לטגן למשך 2-3 דקות נוספות.
6. מוסיפים את הפפריקה המתוקה, הפפריקה החריפה (אם משתמשים), הכמון ואבקת השום ומטגנים למשך 1-2 דקות.
7. מחזירים את הבשר לסיר ומוסיפים את תפוחי האדמה והבטטות.
8. מוסיפים את מרק הבקר או מרק העוף ומביאים לרתיחה.
9. מוסיפים את הטימין ועלי הדפנה.
10. מכסים את הסיר ומעבירים לתנור. מבשלים במשך 2.5-3 שעות, או עד שהבשר רך והירקות מבושלים היטב.
11. מוציאים מהתנור ומניחים לצלי לנוח כ-10 דקות לפני הפריסה וההגשה.










