שף בשר עד הבית

Crop anonymous female cooks at table with tomato salsa on raw dough near assorted ingredients for pizza in house

Photos provided by Pexels – Photo by Katerina Holmes

שף בשר עד הבית

להיות שף בשר הוא אחד ממסלולי הקריירה המתגמלים והמשמחים ביותר שאתה יכול לבחור. אתה יכול להיות האדון לגורל שלך, ויש לך את ההזדמנות לקבל החלטות משלך לגבי מה אתה רוצה לעשות בחייך.

אם אתה מחפש קריירה בתחום הקולינריה, להיות שף בשר היא אחת הבחירות הטובות ביותר שאתה יכול לעשות. יהיו לך הזדמנויות רבות בתחום זה, וזה יאפשר לך לחקור גם אפיקים שונים.

אם יש לך תשוקה לבשר, אז להיות שף בשר הוא הבחירה המושלמת בקריירה עבורך. אתה יכול לעבוד בכל תעשייה שכרוכה בבישול בשר ותוכל להתפרנס עם זה יפה.

ישנן סיבות רבות מדוע מישהו ירצה להיות שף בשר. הסיבה הברורה ביותר היא שהם אוהבים לבשל ולאכול בשר. זה לא משנה אם הם טבעוניים או צמחוניים, כי הם כל כך אוהבים את הטעם של זה, הם רוצים להיות אחראים על בישולו בעצמם.

יש גם אנשים שרוצים לפתוח מסעדה משלהם, אבל אין להם מספיק כסף או זמן לעשות זאת וכאן שימושי להיות שף בשר. הם יכולים לעבוד על החלום שלהם תוך שכר טוב בו זמנית.

תעשיית הבשר היא עסק צומח ורווחי. זה גם תעשייה שצפויה לצמוח בשנים הקרובות. הביקוש לבשר צפוי לגדול ביותר משני שליש בארבעת העשורים הקרובים, על פי ארגון המזון והחקלאות של האו"ם.

להיות שף בשר יכול להיות מסלול קריירה מספק. זה מציע הזדמנויות נהדרות לצמיחה, הן מבחינה פיננסית והן מבחינה מקצועית.

איך להפיק את המרב מהניסיון שלך בקצבייה

קניית בשר היא משימה מרתיעה עבור אנשים רבים. יש כל כך הרבה סוגים שונים של אטליז ומה לעשות עם הבשר יכול להיות מבלבל.

הצעד הראשון בקניית בשר הוא לדעת את סוג הבשר שאתה רוצה. לנתחים שונים של בשר בקר, חזיר, כבש ועוף יש שיטות בישול וטעמים ספציפיים משלהם. אם אתה לא בטוח מה אתה רוצה, שאל את הקצב שלך או את האדם בדלפק. הם יוכלו לעזור לך למצוא גזרה שמתאימה לצרכים שלך.

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא מאיפה לקנות אותו? אתה יכול לקנות אותו באטליז או באטליז בסופרמרקט יקר יותר מסופרמרקטים מכיוון שיש להם עלויות תקורה גבוהות יותר והם מרוויחים פחות על כל מכירה וכן גובים יותר עבור השירותים שלהם.

איך קונים בשר: חשוב לדעת איך קונים בשר. אתה אמור לדעת להבדיל בין בשר טרי לקפוא.

סוגי אטליז: ישנם סוגים שונים של אטליז שאתה יכול ללמוד עליהם כדי לקבל החלטות טובות יותר בעת קניית הבשרים שלך.

קניית בשר יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור מי שחדש בתהליך. ישנם סוגים רבים של נתחים ובשרים, כל אחד עם מרקמים וטעמים שונים. להלן מדריך שיעזור לכם לנווט בין סוגי האטליז הנפוצים ביותר וכיצד לקנות אותם במכולת.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של אטליז:

– קצבים קמעונאיים: הם מוכרים בשר באריזות או נתחים ארוזים מראש. לעתים קרובות יש להם צוות בקיא ויכול ללמד אותך על נתחים שונים או איך לבשל בשרים מסוימים.

– קצביות: חנויות אלו מתמחות בבעלי חיים שלמים, כך שיהיה להם מגוון רב יותר מאשר קצביות קמעונאיות, כולל בשרי איברים כמו כליות, כבדים, לבבות, לשונות ומוחות.

– חנויות בשר מיוחדות: חנויות אלו מתמקדות ב

טיפים לבחירת נתח בשר נכון וכיצד משפיעה הרכות על זמני הבישול

זמן הבישול של שקדי בקר נקבע בדרך כלל לפי הסמיכות. נתח בקר בעובי של 2 אינץ' (5 ס"מ) ייקח כשעה לבישול, בעוד שנתח בעובי 3 אינץ' (7.5 ס"מ) ייקח כשעה וחצי.

בישול צלי בתנור לוקח כ-45 דקות לכל פאונד (500 גרם). אז אם אתה רוצה לבשל צלי של 3 פאונד (1.4 ק"ג), זה ייקח לך בערך שעה ו-30 דקות בתנור ב-325 מעלות צלזיוס (165 מעלות צלזיוס).

זה לוקח כשעתיים לבשל שקדי בקר, אבל צלי יכול להימשך עד 3 שעות בתנור.

בישול צלי בתנור לוקח יותר זמן מבישול שקדי בקר מכיוון שהצלים גדולים יותר ויש להם יותר שטח פנים.

בישול שקדי בקר הוא תהליך שלוקח זמן. חשוב להבין את התהליכים השונים המתרחשים בעת בישול בשר מסוג זה.

זמן הבישול של שקדי בקר מושפע מגודל הנתח, סוג הנתח ואופן בישולו. ישנם שלושה סוגים עיקריים של נתחים: צלעות, סינטה וסינטה. לצלע יש תכולת שומן גבוהה יותר מהסינטה או הסינטה, מה שהופך אותה לטעימה יותר אבל גם אומר שהיא תתבשל לאט יותר. לסינטה יש פחות תכולת שומן אבל יותר רקמת חיבור שיכולה להפוך אותה לקשה יותר אם לא מבושלת כראוי.

שרידים נמכרים לרוב בשתי צורות: שלם ופילה מיניון (חתוך משני קצותיו). מִכרָז

טיפים לצליית בשרים וירקות כמו מקצוען

צלייה היא דרך מהנה וקלה לבשל את האוכל שלך. זו גם דרך מצוינת להוסיף טעם למנה שלך. במאמר זה, נשתף כמה טיפים לצלייה למתחילים, כמו גם כמה מתכונים טעימים שתוכלו לנסות על הגריל.

השלב הראשון בצליית כל סוג של בשר הוא תיבולו במלח ופלפל. אתה יכול גם להוסיף תבלינים אחרים כמו אבקת שום, אבקת בצל, פפריקה או כמון אם אתה אוהב יותר את הטעמים האלה. השלב הבא הוא הברשה של הגריל בשמן לפני בישול הבשר. זה עוזר למנוע הידבקות ומקל על הניקוי גם לאחר מכן. עבור ירקות, מברישים אותם קלות בשמן לפני הנחתם על הגריל וודא שהם הופכים לעתים קרובות כדי שיוכלו להתבשל באופן שווה מכל הצדדים.

צלייה היא דרך מהנה וקלה לבשל! זה יכול להיעשות על גריל, בתנור, או אפילו על הכיריים. צליית ירקות היא דרך מצוינת להכניס יותר ירקות לתזונה שלך והיא גם ממש בריאה.

מתכוני ירקות גריל:

– קבבוני קישואים ופלפל אדום

– קלחי תירס

– פרוסות חצילים ברוטב עגבניות

– אספרגוס בגריל עם רוטב חמאת שום לימון

– ברוקולי בגריל עם רוטב חמאת שום

– פטריות בגריל עם זיגוג בלסמי

צלייה היא דרך מצוינת לבשל בשר, פירות ים וירקות. זוהי דרך בריאה להכין אוכל כי היא לא משתמשת בשמן או בחמאה. במאמר זה, אנו הולכים לחלוק כמה טיפים לצלייה למתחילים, כמו גם כמה מתכוני גריל ירקות ובשר בקר.

No schema found.

תוכן עניינים

לאירוע בלתי נשכח השאירו פרטים כאן !

דילוג לתוכן